>>Gibson (links) en Pius (rechts) over naar Form 4!

Gibson (links) en Pius (rechts) over naar Form 4!

26-12-2015

Gibson (links) en Pius (rechts) over naar Form 4!

Verslagje van de sponsor.

Pius is over naar "Form 4" van de Millimani secondary school en Gibson ook. Er zijn nieuwe kansen voor Pius.

Bij Pius heeft zijn leven een hele mooie wending gekregen.

Nadat zijn moeder het schoolgeld niet meer kon betalen heb ik de sponsoring op me genomen. Pius vertelde ooit dat hij 2 hobbies heeft, schilderen/tekenen en voetballen. Hij mocht een hobby kiezen en ondanks de prachtige tekening die in mijn woonkamer aan de muur hangt, koos hij voor voetbal. In augustus kreeg hij te horen dat hij zeer goed kan voetballen van de coach op zijn club in Nairobi. Hij werd gescout en is net terug uit Tanzania waar hij Jong Kenia heeft vertegenwoordigd op een groot toernooi!!!

Als een dolle een paspoort voor East Africa geregeld, want dat had hij natuurlijk niet. Als klap op de vuurpijl heeft Kenia gewonnen en bleek Pius de topscorer. Prijs?: een paar nieuwe voetbalschoenen!!! De koning te rijk. Omdat er scouts onder andere uit Kazachstan interesse hebben getoond, zijn we benieuwd wat de toekomst hem gaat brengen. Zijn droom? Profvoetballer maar wel met schooldiploma op zak, Spannende tijden maar vooral kansrijke tijden!!!