>>Doel behaald Avondstudie voor Kevin

01-01-2014

Doel behaald Avondstudie voor Kevin

Kevin, geboren in 1986

Bij aanvang van de sponsoring is Kevin 28 jaar oud. Hij is onderwijzer op een basis- en een middelbare school. In 1989 overleed Kevins vader, in 1995 zijn moeder. Hij was toen zes jaar oud. Vanaf dat moment heeft hij zijn vier oudere zussen nooit meer gezien. Hij heeft gehoord dat de zus net boven hem is overleden maar hij is niet naar haar begrafenis geweest. In eerste instantie zorgde de zus van zijn moeder voor hem, maar al snel overleed ook zij. Kevin heeft ondanks alles zijn Highschool en zijn KCSE gehaald. Vanaf 2007 gaf hij les op een Highschool aan de rand van Kibera aan klas 1 tot 4 in de vakken biologie, geschiedenis en landbouwkunde. In zijn vrije tijd gaf hij les aan leerlingen van groep 6 tot 8 van de lagere school. Nu volgt hij een avondopleiding ICT. Hij woont in Kibera in een kamer die hij deelt met andere jongens.

Visie: Beter lesgeven aan de kinderen van de basisschool en middelbare school.
Aanvang sponsoring: januari 2014
Sponsorplan: Avondstudie voor volwassenen maandag t/m vrijdag van 18.00 uur tot 20.00. Duur van de studie 1,5 jaar.

Sponsorbedrag en resultaat:

Doel behaald: Kevin heeft nu een betaalde baan en is goed in staat om voor zichzelf te zorgen.

• 2015 € 520 Boeken € 25 Transport
  • 2014 € 800 ICT Training Centre. € 100 Transport

Ik wil ook graag bijdragen