>>Doel behaald Bijdrage aan hartoperatie Sharon

16-10-2013

Doel behaald Bijdrage aan hartoperatie Sharon

Sharon is geboren in 2003

Sharon is het tweede kind uit een gezin van 7 kinderen en is 10 jaar oud. De vader is nooit naar school geweest en is deels verlamd en verplaatst zich met een rolstoel. Ook de moeder is nooit naar school geweest en werkt af en toe op het land. Ze verdient minder dan € 1,- per dag. Vanaf haar eerste levensjaar heeft Sharon een opgezwollen gezicht. De omgeving dacht dat dit de bijeffecten van ondervoeding waren. Een sponsor betaalde € 200,- voor onderzoek in het Mater Hospitaal. Toen werd duidelijk dat er sprake was van een hartprobleem. Normaal kost een hartoperatie € 9.000,- maar vanwege haar achtergrond was een bedrag van € 2.000,- nodig.

Visie: Sharon wil graag beter worden.
Aanvang sponsoring: oktober 2013
Sponsorplan: Bijdrage aan medische ingreep hartoperatie

Sponsorbedrag en Resultaat:

• 2013 € 460,-: Sharon is op 16 oktober, dankzij de bijdrage van meerdere partijen, succesvol aan haar hart geopereerd

Ik wil ook graag bijdragen